Słońce na stałe rozgościło się na niebie rozgrzewając ziemię do przyjemnych (dla jednych) lub nieznośnych (dla innych) temperatur. Łąki rozkwitły wielobarwnymi kwiatami, wśród których roi się od owadów.
Pasmo górskie na północnym wschodzie, którego charakterystyczne, szczytowe kształty przypominają ząbki grzebienia. Ich monumentalne formacje skalne, wznoszące się majestatycznie ponad okolicznym krajobrazem, stanowią wyzwanie dla alpinistów i przyrodników. Zimą szczyty pokrywają się białym puchem, a latem przyciągają miłośników pieszych wędrówek, oferując spektakularne widoki na całą krainę.
Na szczęście udało jej się nie zginąć. Kiedy tylko stanęła na bardziej stabilnym i trwałym gruncie zrozumiała, że to była świetna decyzja. U jej stóp, pośród gęstej zawiesiny mgły, rozłożone było całe mnóstwo kości nieszczęśników, którzy — jak wnioskowała — po prostu runęli w przepaść. Zakładała, iż części pomogły warunki, część uległa złudnemu przeświadczeniu o swoich umiejętnościach, część pewnie odebrała sobie życie. Najchętniej wybrałaby czaszkę kogoś, kto zginął w sposób choć odrobinę godny i bohaterski, ale... kości nie mówiły. A przynajmniej nie przemawiały do niej. Musiała więc posłużyć się procesem o wiele mniej skomplikowanym i zawierzyć intuicji.
Zgarnęła jedną z czaszek, po czym ruszyła tą samą drogą w górę. Wspinaczka była łatwiejsza, nawet mimo tego, iż Neffrea miała o wiele mniej sił i energii. W końcu znalazła się w górze, a potem — a jakże — ruszyła w stronę, z której przyszła.
mutacje:
• Pancerny: wilk posiada modyfikację ciała usprawniającą obronę, np. łuski, kolce na ciele. Zmniejsza otrzymywane obrażenia o 1/4 — w przypadku Neffrei są tu ukryte pośród sierści twarde łuski
• Śmigły: wilk posiada modyfikację ciała, która usprawnia zręczność, np. dwa ogony, dodatkowe łapy. Zwiększa zręczność o 5 — nieco inna budowa łap, sprawiająca, iż biega znacznie szybciej niż przed mutowaniem oraz sprawniej "bierze zakręty". Łapy mają przy tym odrobinę wydłużone palce, bardziej chwytne — jednocześnie nie utrudniające wcale biegu.
• Nad fabularną nadal myślę!
ekwipunek:
• Tęczowy cukierek — za postacią pojawia się tęczowa wstęga, która będzie ciągnąć się za nim aż przez 5 dni od momentu użycia
• Żądło Skorpiusa — dwustronny kościany sztylet o ostrzach przypominających do złudzenia kolce jadowe Skorpiusa (czemu swoją drogą zawdzięcza swoją nazwę). Rękojeść stosunkowo krótka, prosta i bez zdobień, owinięta bawolą skórą.
• jad kobry x1
• wilcza czaszka x1
• serce kozicy x1
• Esencja Cienia x1
• łuski pancernika x1
• Ognista czerwona obroża, która na krótko podpala futro odbiorcy (za 30 pż) i jakiś przypadkowy obiekt w okolicy wilka. Do końca dnia wilk ma kolor spalony
Wyprawy w góry nigdy nie należały do najłatwiejszych. Zazwyczaj wolał biegać po dużo bardziej płaskich terenach, ale tym razem miał do wykonania zadanie. Po tym jak ani na kutrze, ani w zamku nie znalazł rubinów, musiał sam wybrać się w miejsce gdzie prawdopodobnie będzie trzeba wygrzebać je pazurami ze skały.. A przynajmniej tak mówiły mądre książki o kamieniach szlachetnych w bibliotece. Szedł więc, w miarę ostrożnie stawiając łapy na stromych kamieniach. Słońce na szczytach przygrzewało jeszcze mocniej niż w dolinach i prawie zaczynał odczuwać jak jego własne nagrzane do granic możliwości futro zaczyna palić skórę.
ranga — upiór:powielenie — upiór tworzy kopie samego siebie uniemożliwiając tym samym zaatakowanie swojej osoby. Użyć: 5/miesiąc. Czas trwania: od momentu aktywacji do opuszczenia tematu. krzyk potępionych — dla imienia Khamul/Andúnë. Upiór spowija swą magią pole bitwy. Wszyscy poza nim zastygają w bezruchu. Jeśli ktoś wbiegnie do tematu po użyciu mocy — również zastyga. Użyć: 4/miesiąc. Czas trwania: 2 tury.
profesja klanowa — iluzjonista poziom 2 umiejętność – kiedy cel iluzjonisty przejrzy się w jego lustrze bądź w lutrze, w którym iluzjonista się odbija, doznaje różnego rodzaju omamów, mącących jego zmysły — nie jest w stanie przetworzyć w mózgu tak intensywnych doświadczeń. Widzi rzeczy, których nie chciałby widzieć. Po takim doświadczeniu czuje się zmęczony przez kilka dni, mogą mu się nawet śnić koszmary. Mechanika – zmniejsza wszystkie statystyki zaatakowanego wilka o 3 na miesiąc. Koszt – 40 energii
profesja ogólna — tropiciel poziom 3 mechanika – ignoruje czujność wymaganą do wytropienia zwierzyny i skraca minimalny czas polowania o 5 minut, dzięki szybkiemu odnalezieniu zwierzyny. Tropiciel otrzymuje dodatkowy 1 PD za odbyte polowanie. Potrafi odnaleźć ślady/tropy pozostawione w temacie przez danego wilka max. 7 dni po opuszczeniu tematu przez owego wilka. Może obserwować wilki w innym temacie, znajdując się w innym temacie tego subforum. Koszt – 30 energii
—— ——Znaki szczególne x naderwane prawe ucho po walce z wilkołakiem x kikuty po obcięciu upiorzych skrzydeł x wiele blizn; widoczna na pysku i nisko na podbrzuszu xtrop — zazwyczaj pachnie portową wilgocią, solą morską, rumem x na szyi nosi wisior z niewielkim, otwieranym lusterkiem
W słońcu błysnęło na czerwono, aż zmrużył ślepia. Skierował się od razu w tamtą stronę i zatrzymał przy skale. Przywarł brzuchem do powierzchni, żeby nabrać odpowiedniej przyczepności. Na początku opuszkiem pazura przejechał po powierzchni, strzepując drobne ziarnka piasku i elementy skały, które zwietrzały same. W szczelinę wsadził jeden z pazurów i starał się podwadzić to co było mu potrzebne. Minerał jednak ani drgnął. Wilk sapnął niezadowolony. Doprawdy, żeby aż tak się męczyć, by wydobyć mały kawałek rubinu... Stanowczo wolał je podbierać z ładunków, ale pech chciał, że do portu wpływały same ryby, a przecież nie będzie okradał kolanowego skarbca..
ranga — upiór:powielenie — upiór tworzy kopie samego siebie uniemożliwiając tym samym zaatakowanie swojej osoby. Użyć: 5/miesiąc. Czas trwania: od momentu aktywacji do opuszczenia tematu. krzyk potępionych — dla imienia Khamul/Andúnë. Upiór spowija swą magią pole bitwy. Wszyscy poza nim zastygają w bezruchu. Jeśli ktoś wbiegnie do tematu po użyciu mocy — również zastyga. Użyć: 4/miesiąc. Czas trwania: 2 tury.
profesja klanowa — iluzjonista poziom 2 umiejętność – kiedy cel iluzjonisty przejrzy się w jego lustrze bądź w lutrze, w którym iluzjonista się odbija, doznaje różnego rodzaju omamów, mącących jego zmysły — nie jest w stanie przetworzyć w mózgu tak intensywnych doświadczeń. Widzi rzeczy, których nie chciałby widzieć. Po takim doświadczeniu czuje się zmęczony przez kilka dni, mogą mu się nawet śnić koszmary. Mechanika – zmniejsza wszystkie statystyki zaatakowanego wilka o 3 na miesiąc. Koszt – 40 energii
profesja ogólna — tropiciel poziom 3 mechanika – ignoruje czujność wymaganą do wytropienia zwierzyny i skraca minimalny czas polowania o 5 minut, dzięki szybkiemu odnalezieniu zwierzyny. Tropiciel otrzymuje dodatkowy 1 PD za odbyte polowanie. Potrafi odnaleźć ślady/tropy pozostawione w temacie przez danego wilka max. 7 dni po opuszczeniu tematu przez owego wilka. Może obserwować wilki w innym temacie, znajdując się w innym temacie tego subforum. Koszt – 30 energii
—— ——Znaki szczególne x naderwane prawe ucho po walce z wilkołakiem x kikuty po obcięciu upiorzych skrzydeł x wiele blizn; widoczna na pysku i nisko na podbrzuszu xtrop — zazwyczaj pachnie portową wilgocią, solą morską, rumem x na szyi nosi wisior z niewielkim, otwieranym lusterkiem
Dłubał, zaciskając kły coraz bardziej. Po kilku mocniejszych ruchach słyszał jak kamień zaczyna pękać, aż w końcu niewielki, czerwony kawałek pobłyskujacy w słońcu odskoczył mu prosto w futro. Spojrzał w dół. Rubin był niczym kropla szlachetnej krwi i w tym momencie nie mniej warty. Ostrożnie wziął go pazurami i schował do pakunku.
Ostrożnie cofnął się ze skały i zszedł w stronę przełęczy. /zt
ranga — upiór:powielenie — upiór tworzy kopie samego siebie uniemożliwiając tym samym zaatakowanie swojej osoby. Użyć: 5/miesiąc. Czas trwania: od momentu aktywacji do opuszczenia tematu. krzyk potępionych — dla imienia Khamul/Andúnë. Upiór spowija swą magią pole bitwy. Wszyscy poza nim zastygają w bezruchu. Jeśli ktoś wbiegnie do tematu po użyciu mocy — również zastyga. Użyć: 4/miesiąc. Czas trwania: 2 tury.
profesja klanowa — iluzjonista poziom 2 umiejętność – kiedy cel iluzjonisty przejrzy się w jego lustrze bądź w lutrze, w którym iluzjonista się odbija, doznaje różnego rodzaju omamów, mącących jego zmysły — nie jest w stanie przetworzyć w mózgu tak intensywnych doświadczeń. Widzi rzeczy, których nie chciałby widzieć. Po takim doświadczeniu czuje się zmęczony przez kilka dni, mogą mu się nawet śnić koszmary. Mechanika – zmniejsza wszystkie statystyki zaatakowanego wilka o 3 na miesiąc. Koszt – 40 energii
profesja ogólna — tropiciel poziom 3 mechanika – ignoruje czujność wymaganą do wytropienia zwierzyny i skraca minimalny czas polowania o 5 minut, dzięki szybkiemu odnalezieniu zwierzyny. Tropiciel otrzymuje dodatkowy 1 PD za odbyte polowanie. Potrafi odnaleźć ślady/tropy pozostawione w temacie przez danego wilka max. 7 dni po opuszczeniu tematu przez owego wilka. Może obserwować wilki w innym temacie, znajdując się w innym temacie tego subforum. Koszt – 30 energii
—— ——Znaki szczególne x naderwane prawe ucho po walce z wilkołakiem x kikuty po obcięciu upiorzych skrzydeł x wiele blizn; widoczna na pysku i nisko na podbrzuszu xtrop — zazwyczaj pachnie portową wilgocią, solą morską, rumem x na szyi nosi wisior z niewielkim, otwieranym lusterkiem