Powodzenia w walce. [you]!
Aby wyzwać przeciwnika wypełnij poniższe zgłoszenie:
1. Imię wyzywającego:
2. Imię wyzwanego:
3. Klan wyzywającego:
4. Klan wyzwanego:
5. Motyw walki:
6. Liczba zadawanych ciosów:
7. *Typ walki:
8. Data i godzina walki:
__________
*Typ walki — może być to Błąd w ataku, lub metoda rzutu kostką

Sposoby przeprowadzania walk:
Metoda rzutowo-kostkowa:
1)Po ataku każdy sędzia rzuca jedną kostką i podaje swój wynik, następnie wyniki sumujemy, otrzymując skalę obrażeń od 1-12. Kto zada większe obrażenia, wygrywa.
2)Podobnie jak wyżej, z tym że dodatkowo po ataku zaatakowany "regeneruje się o jeden punkt"
Metoda atakowo błędowa:
Przykład:
Sędzia: — Atak!
Wilk I: Atakuje Wilka II. (Wilk I otrzymuje przykładowo 5 punktów, ponieważ odpowiedział na post Sędziego jako pierwszy)
Wilk II: Atakuje Wilka I (Wilk II dostaje przykładowo 2 punkty, ponieważ odpisał na post Sędziego jako drugi)
Sędzia: — Błąd w ataku!
Wilk I: Atakuje Wilka II (Wilk I odpowiedział na post Sędziego jako pierwszy, a więc popełnia „Błąd w ataku” przez co otrzymuje mniej punktów niż jego przeciwnik. Przykładowo: 2 punkty)
Wilk II: Atakuje Wilka I (Wilk II odpowiedział na post Sędziego jako drugi, a więc unikną błędu w ataku, co daje mu przewagę nad przeciwnikiem i 5 dodatkowych punktów)
Metoda opisowa:
Sposoby walki:
1. Samodzielna — Używana podczas standardowej rozgrywki fabularnej, nie wymaga obecności Sędziego aktualnie na forum. Użytkownicy wymieniają się bardziej rozwiniętymi postami (mogą sobie ustalić limit np. 5 postów na każdego). Następnie proszą Sędziego o ocenę obrażeń i ostateczne wytypowanie zwycięzcy. Może być prowadzona w normalnym trybie albo też wyprawowym.
2. Sędziowana-fabularna — Należy się na nią z Sędzią umówić, żeby przeciwnicy i Sędzia byli obecni na forum, gdy walka trwa. Sędzia odpisuje po każdej kolejce, oceniając jakość posta użytkownika i na tej podstawie stwierdzając, kto aktualnie ma przewagę. Powinno się tu ustalić limit postów (np. 5).
Ostateczne obrażenia i utrata PŻ: O wszelkich ranach ostatecznych wynikłych podczas walki, o stanie fizycznym przeciwników i ilości utraconych Punktów Życia, decyduje Sędzia na podstawie przeprowadzonych ataków.
Niedozwolone posunięcia: Bezwzględnie zabrania się ciosów śmiertelnych (np. atak na kręgosłup przeciwnika, rozszarpywanie krtani, podbrzusza) oraz prowadzących do trwałego okaleczenia (np. atak na oczy). Inne ruchy powinny być tak przemyślane, aby przeciwnik miał po zadaniu ich możliwość powrotu do pełnej sprawności (nie wyklucza się jednak konieczności leczenia większych ran).