Adminkami są: Aurora, której jaja z tytanu klekoczą w gaciach jak chodzi. Sulfur, pożeracz wszystkiego co jadalne. Adirael, która nie lubi tropików. |
Forum w trakcie przebudowy! Zapraszamy na nasz {Discord} po więcej informacji.
Zapisy do Klanu Natury
Dział przeznaczony do składania zgłoszeń do grup. Przed rozpoczęciem rozgrywki należy opisać swoją postać zgodnie z wytycznymi z pierwszego posta tematu i poczekać na akceptację. Za klany odpowiadają alfy lub upoważnione wilki, a za samotników administratorzy.
- Rhys
- Orkan
- Posty: 14
- Płeć: Samiec
- Siła: 43 (13+20)
- Zręczność: 10
- Czujność: 30 (10+20)
- Wiedza: 20
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 34 (45 wym.)
Re: Zapisy do Klanu Natury
Zgłoszenie:
1. Imię: Rhys
2. Wiek: dorosły
3. Wygląd: czarny z czaszkową maską na łbie
4. Charakter: to skomplikowane
5. Historia: siedzi sobie na Orkanie i jest świadkiem Jehowy Eyleroth
1. Imię: Rhys
2. Wiek: dorosły
3. Wygląd: czarny z czaszkową maską na łbie
4. Charakter: to skomplikowane
5. Historia: siedzi sobie na Orkanie i jest świadkiem Jehowy Eyleroth
remont
Rhys
- Kayeri
- Druh
- Posty: 2
- Rodzice: Track x Serverus
- Płeć: Samiec
- Siła: 32
- Zręczność: 17
- Czujność: 10
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 66 (135 wym.)
- Tytuł: Ten, Który Ośmiela się Wierzyć
Re: Zapisy do Klanu Natury
Zgłoszenie:
1. Imię: Kayeri
2. Wiek: stary ale nie aż tak stary
3. Wygląd: Brązowy a może czekoladowy, z niebieskimi oczami, trochę byczeq
4. Charakter: Zatwardziały Leśny co się zasiedział najwyraźniej
5. Historia: długa, żeby nie trzeba było szukać to ma rangę harcerza Druha
1. Imię: Kayeri
2. Wiek: stary ale nie aż tak stary
3. Wygląd: Brązowy a może czekoladowy, z niebieskimi oczami, trochę byczeq
4. Charakter: Zatwardziały Leśny co się zasiedział najwyraźniej
5. Historia: długa, żeby nie trzeba było szukać to ma rangę harcerza Druha
Walls are built to keep us safe until they're crashing down
We were the same until you hit the ground
KAYERI, Doradca Klanu Lasu, syn Serverusa i Track, brat Keitha.
Stąpający po ścieżkach Puszczy, jej dumny strażnik.
I'd go to hell and back with you, stay lost in what we found
We were the same until we hit the ground
— KOMPANI —
Bo chodzi o to, by od siebie nie upaść za daleko
jak te dwa łyse kamienie nad rzeką | Ezrael, Hwarra, Nuuna |
— RODZINA —
Jego sercem zawładnęła Hwarra ♥
oraz dwie małe księżniczki — Iviris i Vriska
maskotka Hwarry, ciasteczko od Miliona, mapa Wilczych Krain,
amulet prawdy, Dar Puszczy (1), Quercus Cesarzy,
1 pkt. od sfinksa
opis mocy — zastrzeżone + mirabelka

We were the same until you hit the ground
KAYERI, Doradca Klanu Lasu, syn Serverusa i Track, brat Keitha.
Stąpający po ścieżkach Puszczy, jej dumny strażnik.
I'd go to hell and back with you, stay lost in what we found
We were the same until we hit the ground
— KOMPANI —
Bo chodzi o to, by od siebie nie upaść za daleko
jak te dwa łyse kamienie nad rzeką | Ezrael, Hwarra, Nuuna |
— RODZINA —
Jego sercem zawładnęła Hwarra ♥
oraz dwie małe księżniczki — Iviris i Vriska
maskotka Hwarry, ciasteczko od Miliona, mapa Wilczych Krain,
amulet prawdy, Dar Puszczy (1), Quercus Cesarzy,
1 pkt. od sfinksa
opis mocy — zastrzeżone + mirabelka
Kayeri
- Shumë
- Druh
- Posty: 2
- Płeć: Samica
- Tytuł: As Przestworzy / Zasłużony KW
Re: Zapisy do Klanu Natury
Zgłoszenie:
1. Imię: Shume z kropeczkami nad e na końcu
2. Wiek: stara
3. Wygląd: kremowo-beżowo-biało coś z niebieskimi oczami i skrzydłami po czasach wilczarskich
4. Charakter: beztroski
5. Historia: wilczarzyła w Klanie Wiatru, przegapiła moment złączenia trzech klanów więc miałaby niezły zaskok, ranga Druh na poprzednim forum
1. Imię: Shume z kropeczkami nad e na końcu
2. Wiek: stara
3. Wygląd: kremowo-beżowo-biało coś z niebieskimi oczami i skrzydłami po czasach wilczarskich
4. Charakter: beztroski
5. Historia: wilczarzyła w Klanie Wiatru, przegapiła moment złączenia trzech klanów więc miałaby niezły zaskok, ranga Druh na poprzednim forum
s h u m ë
Niewielkiej postury wilczyca o beżowej sierści, ślepiach
niczym błękit i parze beżowo-białych wilczarowskich skrzydeł.
Dawna Autonoe, obecna Vendavales w Klanie Wiatru,
patronem jej Euros, natchniony artysta.
Udaremniła 2 porwania.
There's nowhere else on earth I'd rather be.
o s i ą g n i ę c i a
Rangi: Zaczynała od Zwykłego Wilka, poprzez Wojownika, Straż, Dowódcę Straży
i Uzdrowiciela utorowała sobie drogę do grona Wilczarów, gdzie przybrała imię Autonoe.
Po pewnym czasie stanęła na ich czele jako Dowódca.
But now the dawn is closing in and new tales are told.
Odznaczenia + Srebrnego Pióra i Silnego Wiatru
e k w i p u n e k
Woreczek suszonej mięty
+9 pkt. doświadczenia (dolina niespodzianek)
z a s t r z e ż o n e
Niewielkiej postury wilczyca o beżowej sierści, ślepiach
niczym błękit i parze beżowo-białych wilczarowskich skrzydeł.
Dawna Autonoe, obecna Vendavales w Klanie Wiatru,
patronem jej Euros, natchniony artysta.
Udaremniła 2 porwania.
There's nowhere else on earth I'd rather be.
o s i ą g n i ę c i a
Rangi: Zaczynała od Zwykłego Wilka, poprzez Wojownika, Straż, Dowódcę Straży
i Uzdrowiciela utorowała sobie drogę do grona Wilczarów, gdzie przybrała imię Autonoe.
Po pewnym czasie stanęła na ich czele jako Dowódca.
But now the dawn is closing in and new tales are told.
Odznaczenia + Srebrnego Pióra i Silnego Wiatru
e k w i p u n e k
Woreczek suszonej mięty
+9 pkt. doświadczenia (dolina niespodzianek)
z a s t r z e ż o n e
Shumë
- Prayer to the Sun
- Świetlik
- Posty: 2
- Rodzice: Orion x ...
- Płeć: Samica
- Ciąża: Nie dotyczy
- Siła: 18
- Zręczność: 24
- Czujność: 12
- Wiedza: 0
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 192 (60 wym.)
Re: Zapisy do Klanu Natury
Post autor: Prayer to the Sun »
Zgłoszenie:
1. Imię: Prayer to the Sun
2. Wiek: Bardzo dorosła
3. Wygląd: Czarna jak węgiel wilczyca o złotych oczach. Ma złotą gwiazdę/diament na czole. Przy kości.
4. Charakter: Leniwa, raczej mało zainteresowana odkrywaniem świata. Proste życie jej wystarcza.
5. Historia: Urodziła się jako potomkini wilków Klanu Słońca. Ojciec Orion był jego częścią, dziadek Blizna także. Wychowywała się bez klanu, gdy dorosła, długo włóczyła się jako samotnik i żyła w dziczy. Dzięki temu dobrze radzi sobie w przetrwaniu, ale jest raczej prostolinijna i niespecjalnie zainteresowana życiem klanowym. Gdy łączyły się Klany Lasu i Wiatru dołączyła do nich, aby wskrzesić Klan Słońca, o czym zawsze marzyła. Gdy już się to udało, zadomowiła się na Płaskowyżu, który bardzo rzadko opuszcza.
1. Imię: Prayer to the Sun
2. Wiek: Bardzo dorosła
3. Wygląd: Czarna jak węgiel wilczyca o złotych oczach. Ma złotą gwiazdę/diament na czole. Przy kości.
4. Charakter: Leniwa, raczej mało zainteresowana odkrywaniem świata. Proste życie jej wystarcza.
5. Historia: Urodziła się jako potomkini wilków Klanu Słońca. Ojciec Orion był jego częścią, dziadek Blizna także. Wychowywała się bez klanu, gdy dorosła, długo włóczyła się jako samotnik i żyła w dziczy. Dzięki temu dobrze radzi sobie w przetrwaniu, ale jest raczej prostolinijna i niespecjalnie zainteresowana życiem klanowym. Gdy łączyły się Klany Lasu i Wiatru dołączyła do nich, aby wskrzesić Klan Słońca, o czym zawsze marzyła. Gdy już się to udało, zadomowiła się na Płaskowyżu, który bardzo rzadko opuszcza.

Varth!
Today our hearts speak as one
when hope is the faintest of whispers
Avatary
*Rezerwuję postać Kayl od InuMochi na dA
- [+] Ekwipunek
- Dzikie Remedium (1), Recepta na amulet, jajo kruka, liście mięty, śluz ryby.
● Para sztyletów — cios sztyletem odbiera 10 pż i paraliżuje zaatakowanego wilka na 3 posty uniemożliwiając mu podejmowanie jakichkolwiek akcji. Nie można użyć 2 x na tym samym wilku w jednej akcji. Użyć: 2
- [+] Moce Wędrowca
- ● Ugryzienie: 20PŻ
● Moc — pozwala zwiększyć o 50% wartość jednej
wybranej statystyki (nie mogą to być punkty życia)
Użyć: 1/miesiąc. Czas działania od aktywacji, do wyjścia z tematu
● Ucieczka — jeśli porywany ma większą czujność od porywacza o minimum 5 punktów,
może uciec z jego więzów i w następnym poście wybiec z tematu.
Użyć: 1/miesiąc

Prayer to the Sun
- Ważka
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Płeć: Samica
- Ciąża: Nie
- Siła: 15
- Zręczność: 10
- Czujność: 5
- Wiedza: 20
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 14
Re: Zapisy do Klanu Natury
Zgłoszenie:
1. Imię: Ważka
2. Wiek: Młoda wadera
3. Wygląd: Nieduża wilczyca o zwartej, prężnej budowie, która wzrost nadrabia gęstością futra. Złote oczy niczym ogniki zdobią zgrabny, dwubarwny pyszczek. Między uszami sterczy zaś dodająca uroku, nieco rozwiana grzywka. Ważka jest w przeważającej części ciemno szaro niebieska. Spód pyska, futro na piersi i wewnątrz uszu jawi się w odcieniu złamanej, zimnej bieli. Swoje futro lubi ozdabiać, wcierając kolorowe barwniki w geometryczne kształty, szczególnie wokół oczu. Mówi, że taki makijaż wyniosła z domu.
4. Charakter: Bystra niczym rwąca woda, rezolutna. Lubi żartować, choć nie jest typem, który ma zadatki na bycie irytującym. Choć ma raczej pogodną i wesołą osobowość, kiedy trzeba, potrafi zachować powagę. Pod pewnymi względami stąpa twardo po ziemi. Ma dość przyjemny głos, niski ale delikatny głos.
5. Historia: Urodziła się poza krainami. Obecnie można nazwać ją wędrowną wiedźmą, która jak trzeba powróży, jak trzeba wyleczy, jak trzeba odgoni złe duchy. W jej historii nie ma nic strasznego ani wartego szczególnej uwagi. Chyba że ktoś lubi słuchać godzinami, jak uczyła się swojego fachu i jakie cuda napotkała podczas swoich wędrówek, choć te zważywszy na wiek delikwentki nie przytłaczają jeszcze swoją ilością.
1. Imię: Ważka
2. Wiek: Młoda wadera
3. Wygląd: Nieduża wilczyca o zwartej, prężnej budowie, która wzrost nadrabia gęstością futra. Złote oczy niczym ogniki zdobią zgrabny, dwubarwny pyszczek. Między uszami sterczy zaś dodająca uroku, nieco rozwiana grzywka. Ważka jest w przeważającej części ciemno szaro niebieska. Spód pyska, futro na piersi i wewnątrz uszu jawi się w odcieniu złamanej, zimnej bieli. Swoje futro lubi ozdabiać, wcierając kolorowe barwniki w geometryczne kształty, szczególnie wokół oczu. Mówi, że taki makijaż wyniosła z domu.
4. Charakter: Bystra niczym rwąca woda, rezolutna. Lubi żartować, choć nie jest typem, który ma zadatki na bycie irytującym. Choć ma raczej pogodną i wesołą osobowość, kiedy trzeba, potrafi zachować powagę. Pod pewnymi względami stąpa twardo po ziemi. Ma dość przyjemny głos, niski ale delikatny głos.
5. Historia: Urodziła się poza krainami. Obecnie można nazwać ją wędrowną wiedźmą, która jak trzeba powróży, jak trzeba wyleczy, jak trzeba odgoni złe duchy. W jej historii nie ma nic strasznego ani wartego szczególnej uwagi. Chyba że ktoś lubi słuchać godzinami, jak uczyła się swojego fachu i jakie cuda napotkała podczas swoich wędrówek, choć te zważywszy na wiek delikwentki nie przytłaczają jeszcze swoją ilością.

Fly fast along the water, o’er the woods of pine
Maybe I’ll leap forward, or go back in time
Zig-zag the rushing river, soar above the line
Maybe I’ll get closer, or get lost again
Head south into the desert, under mountain caves
By following the river, I will be just fine
Weave ‘round the ancient cedar, it’s a lucky sign
I’ll stay this way forever, or I’ll change my mind
Spin high into the thunder, through the pouring rain
Maybe I’ll go under, or I’ll chase the sun
Pass far but circle closer, don’t be terrified
Maybe I’ll take cover, or dance in the rain
Dragonfly
Lift my wings and fly
Dragonfly
The river will take me all the way back home

Ważka
- Leila
- Mżawka
- Posty: 7
- Rodzice: Sullivan
- Ciąża: Nie
- Siła: 5
- Zręczność: 15
- Czujność: 10
- Wiedza: 25
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 52 | 75wym.
Re: Zapisy do Klanu Natury
Zgłoszenie:
1. Leila
2. Wiek: dorosła
3. Wygląd: jest mniejsza i drobniejsza od przeciętnego wilka, biała sierść, czerwone oczy.
4. Charakter: spokojna, uprzejma, ciekawska.
5. Historia: dawno dawno temu, w Wilczej Krainie gdzie magia nie jest czymś wyjątkowym Duch Puszczy, opiekun Natury postanowił zrobić jednemu z podopiecznych małego psikusa. Nie bez powodu wybrał właśnie Sullivana — wtedy Alfę Klanu Lasu. Wilk był bardzo zagubiony i samotny; mimo, że miał wokół siebie dobrych przyjaciół, a cały jego klan tworzył jedną, wielką rodzinę nie potrafił otworzyć się na tyle, by poczuć z kimś prawdziwą bliskość i więź. Jedno nawet małe nieporozumienie, przykre słowo czy krytyka potrafiły wyprowadzić go z równowagi i skreślić szansę na szczęście. Duch Puszczy postanowił, że rozjaśni jego serce i duszę niecodziennym podarunkiem. Stworzył z samca oraz Matki Natury życie, które zamieszkało w ziarenku na grzbiecie wilka i rosło podtrzymywane przy życiu przez leśnego Alfę. Z ziarenka zakwitł kwiat, który przekształcił się w biały owoc. Ku zdziwieniu Sullivana ze środka wyszło szczenię — Leila. Na początku samiczka była malutka, niczym calineczka i żywiła się jedynie owocami, warzywami oraz miodem. Z czasem urosła, jednak pozostała dużo mniejsza, niż jej rówieśnicy. Dusza Leili czuła, że nie przynależy tylko do Klanu Lasu, dlatego pod wpływem impulsu oddała się w objęcia Wiatru. Po jakimś czasie ku jej uciesze Klan Lasu i Wiatru połączyły się, by stworzyć Klan Natury, miejsce w którym w końcu czuje się jak w domu.
1. Leila
2. Wiek: dorosła
3. Wygląd: jest mniejsza i drobniejsza od przeciętnego wilka, biała sierść, czerwone oczy.
4. Charakter: spokojna, uprzejma, ciekawska.
5. Historia: dawno dawno temu, w Wilczej Krainie gdzie magia nie jest czymś wyjątkowym Duch Puszczy, opiekun Natury postanowił zrobić jednemu z podopiecznych małego psikusa. Nie bez powodu wybrał właśnie Sullivana — wtedy Alfę Klanu Lasu. Wilk był bardzo zagubiony i samotny; mimo, że miał wokół siebie dobrych przyjaciół, a cały jego klan tworzył jedną, wielką rodzinę nie potrafił otworzyć się na tyle, by poczuć z kimś prawdziwą bliskość i więź. Jedno nawet małe nieporozumienie, przykre słowo czy krytyka potrafiły wyprowadzić go z równowagi i skreślić szansę na szczęście. Duch Puszczy postanowił, że rozjaśni jego serce i duszę niecodziennym podarunkiem. Stworzył z samca oraz Matki Natury życie, które zamieszkało w ziarenku na grzbiecie wilka i rosło podtrzymywane przy życiu przez leśnego Alfę. Z ziarenka zakwitł kwiat, który przekształcił się w biały owoc. Ku zdziwieniu Sullivana ze środka wyszło szczenię — Leila. Na początku samiczka była malutka, niczym calineczka i żywiła się jedynie owocami, warzywami oraz miodem. Z czasem urosła, jednak pozostała dużo mniejsza, niż jej rówieśnicy. Dusza Leili czuła, że nie przynależy tylko do Klanu Lasu, dlatego pod wpływem impulsu oddała się w objęcia Wiatru. Po jakimś czasie ku jej uciesze Klan Lasu i Wiatru połączyły się, by stworzyć Klan Natury, miejsce w którym w końcu czuje się jak w domu.
Na przywołanie, objęcie i na ukojenie
Cechy: Albinos, mniejsza i drobniejsza od
przeciętnej wadery. Pachnie jagodami. Nie je mięsa.
Ekwipunek: Serce Wiatru, Esencja Cienia, Dzikie Remedium
Nagrody
Cechy: Albinos, mniejsza i drobniejsza od
przeciętnej wadery. Pachnie jagodami. Nie je mięsa.
Ekwipunek: Serce Wiatru, Esencja Cienia, Dzikie Remedium
Nagrody
Leila
- Keaxalim
- Adept
Klan Natury - Posty: 2
- Rodzice: Phobos x Kea
- Płeć: Samica
- Siła: 2
- Zręczność: 4
- Czujność: 4
- Wiedza: 0
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 5
Re: Zapisy do Klanu Natury
Zgłoszenie:
1. Imię: Keaxalim
2. Wiek: nastolatka, ranga: adept
3. Wygląd: Mała Już troszkę większa, kudłata i puchata. Szata szara, chociaż dojrzeć na niej można sporo znaczeń w kolorach różu, fioletu i błękitu (takie tam, żaróweczki). Ma też kolorowe poduszki łap oraz pazury. Ogon nieproporcjonalnie długi.
4. Charakter: Wciąż nie wiadomo co z niej wyrośnie. Na razie jest psotnikiem i urwisem. Jest przekonana, że potrafi porozumiewać się telepatycznie z bratem (nie wie, że to zwyczajne zaburzenia psychiczne, oby z tego wyrosła!).
5. Historia: Pomimo, że nie liczy sobie więcej niż trzy miesiące życia, sporo już przeszła. Narodziła się w całkiem zwyczajnej watasze, funkcjonującej wedle zwyczajnych zasad. W świecie, w którym spędziła pierwsze dwa miesiące życia, nikt nie słyszał o magii w kontekście innym niż bajki. Wilki chodziły po świecie w szacie w naturalnych kolorach: skala szarości, beże, brązy, rudości. Nic więc dziwnego, że kiedy na świat przyszła dwójka szczeniąt o kolorowych akcentach i nieco nietypowych cechach fizjonomicznych ich matka została odtrącona. Uznano ją oraz jej potomstwo za pomiot diabła. Nie pomagał wcale fakt, że nikt poza samą Keą nie miał pojęcia, kto jest ojcem miotu szatana. Z czasem niechęć wobec wadery i jej dzieci nabrała na sile, grożono jej wypędzeniem ze stada, na co samica nie miała ochoty.
Postanowiła pozbyć się problemu. Wywlokła szczenięta pod pretekstem zabawy bardzo, bardzo daleko od domu. Nieco jak w "Jasiu i Małgosi", kazała im na siebie poczekać, bo miała coś do załatwienia. Po dwóch dniach szczenięta zrozumiały, że mamie musiała stać się krzywda, bo przecież jaki inny miałaby mieć powód, by nie wrócić. Postanowiły same znaleźć albo rodzicielkę, albo drogę do domu.
I jak można się domyślać, nie znalazły ani jednego, ani drugiego...
1. Imię: Keaxalim
2. Wiek: nastolatka, ranga: adept
3. Wygląd: Mała Już troszkę większa, kudłata i puchata. Szata szara, chociaż dojrzeć na niej można sporo znaczeń w kolorach różu, fioletu i błękitu (takie tam, żaróweczki). Ma też kolorowe poduszki łap oraz pazury. Ogon nieproporcjonalnie długi.
4. Charakter: Wciąż nie wiadomo co z niej wyrośnie. Na razie jest psotnikiem i urwisem. Jest przekonana, że potrafi porozumiewać się telepatycznie z bratem (nie wie, że to zwyczajne zaburzenia psychiczne, oby z tego wyrosła!).
5. Historia: Pomimo, że nie liczy sobie więcej niż trzy miesiące życia, sporo już przeszła. Narodziła się w całkiem zwyczajnej watasze, funkcjonującej wedle zwyczajnych zasad. W świecie, w którym spędziła pierwsze dwa miesiące życia, nikt nie słyszał o magii w kontekście innym niż bajki. Wilki chodziły po świecie w szacie w naturalnych kolorach: skala szarości, beże, brązy, rudości. Nic więc dziwnego, że kiedy na świat przyszła dwójka szczeniąt o kolorowych akcentach i nieco nietypowych cechach fizjonomicznych ich matka została odtrącona. Uznano ją oraz jej potomstwo za pomiot diabła. Nie pomagał wcale fakt, że nikt poza samą Keą nie miał pojęcia, kto jest ojcem miotu szatana. Z czasem niechęć wobec wadery i jej dzieci nabrała na sile, grożono jej wypędzeniem ze stada, na co samica nie miała ochoty.
Postanowiła pozbyć się problemu. Wywlokła szczenięta pod pretekstem zabawy bardzo, bardzo daleko od domu. Nieco jak w "Jasiu i Małgosi", kazała im na siebie poczekać, bo miała coś do załatwienia. Po dwóch dniach szczenięta zrozumiały, że mamie musiała stać się krzywda, bo przecież jaki inny miałaby mieć powód, by nie wrócić. Postanowiły same znaleźć albo rodzicielkę, albo drogę do domu.
I jak można się domyślać, nie znalazły ani jednego, ani drugiego...
Keaxalim
- Libélula
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Płeć: Samica
- Siła: 10
- Zręczność: 10
- Czujność: 10
- Wiedza: 20
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 0
Re: Zapisy do Klanu Natury
Zgłoszenie:
1. Imię: Libélula, Ważka
2. Wiek: młoda, choć na pewno dorosła wilczyca
3. Wygląd: Całkiem szczupła. Większość jej szaty stanowi biel, chociaż zdobi ją gdzieniegdzie nieco srebrnych, szarych znaczeń (głównie na grzbiecie). Złote oczy. Kolorowa grzywka, którą w zależności od nastroju zaczesuje albo na bok, albo jakoś inaczej, ogólnie lubi się tym bawić. No i lubi ją podkreślać wieloma kolorowymi spineczkami, których przytargała ze sobą całą kolekcję w zdobnym pudełeczku, które jest dla niej cenne jako pamiątka po zmarłej matce. Ach, no i skrzydła. Bezużyteczne, ale za to na pewno całkiem oryginalne, bo przypominające skrzydła ważki. Wielokolorowe, przezroczyste, niby witraże.
4. Charakter: Przyjacielska, wesoła, uprzejma. Nadal w szczenięcy sposób naiwna, czasami za bardzo ufna. Optymistka, prawie nie zna smutku, zawzięta i uparta. Nie poddaje się, czasami jednak z powodu uporu i pewnej lekkomyślności marnuje czas na z góry przegrane sprawy. Lekkoduch i marzycielka.
5. Historia: Rozwinie się w czasie prowadzenia postaci, jeśli chodzi o przeszłość to jest paskudnie nudna. Urodziła się, żyła bez większych traum, niczego jej nigdy nie brakowało. Może poza darem lotu. Wiele wilków w jej krainie rodziło się ze skrzydłami różnej maści i rodzaju. Ale tylko ona z jakiegoś powodu nie potrafiła wznieść się w powietrze. Nie poddała się, po prostu postanowiła poszukać odpowiedzi gdzieś indziej.
1. Imię: Libélula, Ważka
2. Wiek: młoda, choć na pewno dorosła wilczyca
3. Wygląd: Całkiem szczupła. Większość jej szaty stanowi biel, chociaż zdobi ją gdzieniegdzie nieco srebrnych, szarych znaczeń (głównie na grzbiecie). Złote oczy. Kolorowa grzywka, którą w zależności od nastroju zaczesuje albo na bok, albo jakoś inaczej, ogólnie lubi się tym bawić. No i lubi ją podkreślać wieloma kolorowymi spineczkami, których przytargała ze sobą całą kolekcję w zdobnym pudełeczku, które jest dla niej cenne jako pamiątka po zmarłej matce. Ach, no i skrzydła. Bezużyteczne, ale za to na pewno całkiem oryginalne, bo przypominające skrzydła ważki. Wielokolorowe, przezroczyste, niby witraże.
4. Charakter: Przyjacielska, wesoła, uprzejma. Nadal w szczenięcy sposób naiwna, czasami za bardzo ufna. Optymistka, prawie nie zna smutku, zawzięta i uparta. Nie poddaje się, czasami jednak z powodu uporu i pewnej lekkomyślności marnuje czas na z góry przegrane sprawy. Lekkoduch i marzycielka.
5. Historia: Rozwinie się w czasie prowadzenia postaci, jeśli chodzi o przeszłość to jest paskudnie nudna. Urodziła się, żyła bez większych traum, niczego jej nigdy nie brakowało. Może poza darem lotu. Wiele wilków w jej krainie rodziło się ze skrzydłami różnej maści i rodzaju. Ale tylko ona z jakiegoś powodu nie potrafiła wznieść się w powietrze. Nie poddała się, po prostu postanowiła poszukać odpowiedzi gdzieś indziej.
Libélula
- Krilav
- Pierwszy Zwierzar
- Posty: 2
- Płeć: Samiec
- Ciąża: Nie dotyczy
- Siła: 45 (15+30)
- Zręczność: 50 (20+30)
- Czujność: 45 (15+30)
- Wiedza: 0
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 40
Re: Zapisy do Klanu Natury
Zgłoszenie:
1. Imię: Krilav
2. Wiek: Przedwieczny
3. Wygląd: Kasztanowy wilk z bursztynowymi ślepiami
4. Charakter: Przyjazny, wyrozumiały, ciepły.
5. Historia: Pierwszy Zwierzar.
1. Imię: Krilav
2. Wiek: Przedwieczny
3. Wygląd: Kasztanowy wilk z bursztynowymi ślepiami
4. Charakter: Przyjazny, wyrozumiały, ciepły.
5. Historia: Pierwszy Zwierzar.
Przyjaciele: Narcissa, Xevor, Sargeras, Atanvarde i także ty.
Partnerka: Mikålev, ma najdroższa.
Potomstwo: Almanáh, Lana Amihm, Kalvítari (m. Narcissa)
Posiadam: Odznaczenie Leśnego Wiatru, Order Starego Dębu;
Ranga Pierwszy Zwierzar posiada bonus +30 do statystyk.
Za mną lubi włóczyć się Kelan, zwierzak pilnujący klanowego skarbca.
1, 2, 3*Reserved*, 4, 5*Reserved*, 6*Reserved*...
KRIVI
Krilav
- Tárahai
- Zwierzar
Dzikość - Posty: 47
- Rodzice: Laahai & Varjo
- Płeć: Samica
- Ciąża: Nie
- Siła: 10 + 30 = 40
- Zręczność: 25 + 30 = 55
- Czujność: 15 + 30 = 45
- Wiedza: 0
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 35
Zapisy do Klanu Natury
Zgłoszenie:
1. Imię: Tárahai
2. Wiek: dorosła
3. Wygląd: rudawobrązowa sierść, turkusowe oczy. Raczej delikatnej budowy, zgrabna.
4. Charakter: pogodna i wesoła, pomocna oraz przyjacielska.
5. Historia: narodziła się jako córka Laahaí i Varjo
1. Imię: Tárahai
2. Wiek: dorosła
3. Wygląd: rudawobrązowa sierść, turkusowe oczy. Raczej delikatnej budowy, zgrabna.
4. Charakter: pogodna i wesoła, pomocna oraz przyjacielska.
5. Historia: narodziła się jako córka Laahaí i Varjo
![]() | ![]() The sweetest way to start the day |
WYGLĄD | najpiękniejszy na świecie |
SZCZEGÓŁY | zapierające dech w piersiach oczęta na nieprzeciętnie uroczej twarzyczce |
ZAPACH | dużo ziółek na uspokojenie i ciepłe mleko |
RODZINA | jest tata i mama co o mnie dba (Varjo x Laahaí) i słodkie kuleczki — takie jak ja! (Lakańa, Zenfel) |
KARIERA | Szczeniak —> Adept |
![]() |
![]() |
![]() Adventure comes in strangest forms • zastrzeżone • | ![]() |
Tárahai
- Keaneiros
- Adept
Klan Natury - Posty: 2
- Rodzice: Kea & Phobos
- Płeć: Samiec
- Ciąża: Nie dotyczy
- Siła: 4
- Zręczność: 4
- Czujność: 2
- Wiedza: 0
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 12
Zapisy do Klanu Natury
Zgłoszenie:
1. Imię: Keaneiros
2. Wiek: podrostek
3. Wygląd: Szata w różnych odcieniach szarości, ciemniejsza pręga dłuższych włosków, biegnąca wzdłuż kręgosłupa przechodzi zgrabnie w nieco nietypowy jak na wilczą rasę ogon, zwieńczony święcącym błękitnym pędzlem. Oczy tego samego koloru, podobnie jak poduszki łapek oraz kępki dłuższej sierści na tylnych łapkach. Nienaturalnie długi ozór, w granatowo — czarne paski. Zgadza się, wygląda dość osobliwie.
4. Charakter: Z racji na młody wiek samczyka jego charakter nadal się kształci. Obecnie jak większość szczeniąt jest wesoły, wszędobylski, ciekawy świata, nieco może nawet momentami upierdliwy.
5. Historia: Pomimo, że nie liczy sobie więcej niż trzy miesiące życia, sporo już przeszedł. Narodził się w całkiem zwyczajnej watasze, funkcjonującej wedle zwyczajnych zasad. W świecie, w którym spędził pierwsze dwa miesiące życia, nikt nie słyszał o magii w kontekście innym niż bajki. Wilki chodziły po świecie w szacie w naturalnych kolorach: skala szarości, beże, brązy, rudości. Nic więc dziwnego, że kiedy na świat przyszła dwójka szczeniąt o kolorowych akcentach i nieco nietypowych cechach fizjonomicznych ich matka została odtrącona. Uznano ją oraz jej potomstwo za pomiot diabła. Nie pomagał wcale fakt, że nikt poza samą Keą nie miał pojęcia, kto jest ojcem miotu szatana. Z czasem niechęć wobec wadery i jej dzieci nabrała na sile, grożono jej wypędzeniem ze stada, na co samica nie miała ochoty.
Postanowiła pozbyć się problemu. Wywlokła szczenięta pod pretekstem zabawy bardzo, bardzo daleko od domu. Nieco jak w "Jasiu i Małgosi", kazała im na siebie poczekać, bo miała coś do załatwienia. Po dwóch dniach szczenięta zrozumiały, że mamie musiała stać się krzywda, bo przecież jaki inny miałaby mieć powód, by nie wrócić. Postanowiły same znaleźć albo rodzicielkę, albo drogę do domu.
I jak można się domyślać, nie znalazły ani jednego, ani drugiego...
1. Imię: Keaneiros
2. Wiek: podrostek
3. Wygląd: Szata w różnych odcieniach szarości, ciemniejsza pręga dłuższych włosków, biegnąca wzdłuż kręgosłupa przechodzi zgrabnie w nieco nietypowy jak na wilczą rasę ogon, zwieńczony święcącym błękitnym pędzlem. Oczy tego samego koloru, podobnie jak poduszki łapek oraz kępki dłuższej sierści na tylnych łapkach. Nienaturalnie długi ozór, w granatowo — czarne paski. Zgadza się, wygląda dość osobliwie.
4. Charakter: Z racji na młody wiek samczyka jego charakter nadal się kształci. Obecnie jak większość szczeniąt jest wesoły, wszędobylski, ciekawy świata, nieco może nawet momentami upierdliwy.
5. Historia: Pomimo, że nie liczy sobie więcej niż trzy miesiące życia, sporo już przeszedł. Narodził się w całkiem zwyczajnej watasze, funkcjonującej wedle zwyczajnych zasad. W świecie, w którym spędził pierwsze dwa miesiące życia, nikt nie słyszał o magii w kontekście innym niż bajki. Wilki chodziły po świecie w szacie w naturalnych kolorach: skala szarości, beże, brązy, rudości. Nic więc dziwnego, że kiedy na świat przyszła dwójka szczeniąt o kolorowych akcentach i nieco nietypowych cechach fizjonomicznych ich matka została odtrącona. Uznano ją oraz jej potomstwo za pomiot diabła. Nie pomagał wcale fakt, że nikt poza samą Keą nie miał pojęcia, kto jest ojcem miotu szatana. Z czasem niechęć wobec wadery i jej dzieci nabrała na sile, grożono jej wypędzeniem ze stada, na co samica nie miała ochoty.
Postanowiła pozbyć się problemu. Wywlokła szczenięta pod pretekstem zabawy bardzo, bardzo daleko od domu. Nieco jak w "Jasiu i Małgosi", kazała im na siebie poczekać, bo miała coś do załatwienia. Po dwóch dniach szczenięta zrozumiały, że mamie musiała stać się krzywda, bo przecież jaki inny miałaby mieć powód, by nie wrócić. Postanowiły same znaleźć albo rodzicielkę, albo drogę do domu.
I jak można się domyślać, nie znalazły ani jednego, ani drugiego...

Keaneiros
- Aurora
- Manifest
Duch Wiatru - Posty: 133
- Płeć: Samica
- Ciąża: Nie
- Siła: 55 (15 + 40)
- Zręczność: 60 (20 + 40)
- Czujność: 55 (15 + 40)
- Wiedza: 0
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 993
Zapisy do Klanu Natury
Zgłoszenie:
1. Imię: Aurora
2. Wiek: wilczyc o wiek się nie pyta :c
3. Wygląd: białe toto i puchate ale nie tak grube jak Ili
4. Charakter: 90% miłości KW + parę innych cech
5. Historia: prawie się przeruchała z Sulfurem
1. Imię: Aurora
2. Wiek: wilczyc o wiek się nie pyta :c
3. Wygląd: białe toto i puchate ale nie tak grube jak Ili
4. Charakter: 90% miłości KW + parę innych cech
5. Historia: prawie się przeruchała z Sulfurem
- .::
::.
Jaka Aurora jest, każdy widzi — białe to to i futrzaste. I skrzydła ma. Też białe. Jedyne rzeczy urozmaicające tą jednolitą biel to runiczny kamień zawieszony na rzemyku na szyi i skórzana torba u boku.● Awatar – manifest zmienia swoją formę i staje się jednością z reprezentowanym żywiołem. Wilk dotknięty przez manifesta w formie awatara traci dostęp do mocy rangowych na tydzień. Porwanie manifesta w tej formie jest nieskuteczne.
Użyć: 2/miesiąc, czas trwania przemiany: od momentu aktywacji do opuszczenia tematu lub unieszkodliwienia manifesta.
● Oko Cyklonu — dla manifestu Wiatru. Przywołuje silny wiatr i burzę, który ogłusza przeciwników i uniemożliwia użycie jakiejkolwiek magii wszystkim wilkom znajdującym się na danym terenie. Wbiegnięcie do tematu, w którym powstało oko cyklonu, także uniemożliwia użycie mocy rangowych/tytułów.
Użyć: 2/miesiąc. Huragan trwa 5 minut.
● Gryzienie — niezwykle krwawy i brutalny atak fizyczny odbierający 6 punktów życia.
Liczba użyć: w jednym poście raz przeciw jednemu wilkowi.
● Latanie — latanie za pomocą pierzastych skrzydeł. Jeśli jednostka latająca zaznaczy w poście, że leci tak wysoko, że jest poza zasięgiem wilków na ziemi — nie można jej zaatakować inaczej, niż mocą rangową, mocą profesji lub mocą z przedmiotu, która nie wymaga bezpośredniegao kontaktu.
● Wietrzność — władanie wiatrem i częściowe przeciwstawianie się grawitacji.
● Wodowładztwo — władza nad wodą i oddychanie pod nią.● Karta do gry (w W:tG)
● Łuska krokodyla (aczkolwiek nie jest pewna, czym właściwie jest krokodyl)
● Serce Wiatru (w woreczku)
● Perła Przeklętych (owinięta w szmatę)
● Patyk do rozbijania piniat
● 1 pluszowy piorun
● Pióro białego altairowego pawia
● Tomik poezji z księgozbioru KK
● Pióra z tornad: Notos, Zefir, Euros, Boreasz
● Papierek po lodowym cukierku
● Świetlna żelka (z możliwością dosiadania jej)
● Magiczna peruka piękności — piękna peruka z długich blond kręconych włosów. Kiedy jest założona na głowę, włosy pięknie się rozwiewają (nawet kiedy nie ma wiatru)
● Naszyjnik mroźny kieł — piękny niebieski naszyjnik, który natychmiast obniża temperaturę wokół wilka, powodując tworzenie się szronu na jego futrze. Zabawa dla wilków lubiących zimno, ale wyczerpująca bo powoduje lekkie odmrożenia, odbiera 30 pż. działa RAZ. Czas trwania — minimum jeden ładnie rozbudowany post — ale jak ktoś chce może się z efektem męczyć dłużej. Po minięciu czasu czaru — wilk dostaje 5 PD a także zostaje mu zdobyty przedmiot.
Winni mi przysługę:
● Majt vel Gacie z Klanu Ognia, syn Shiny i Jupitera, Znaleziony w Kapuście.
[Źródło avatara]
Biała jak chmurka, ze złotym spojrzeniem,
Po niebie frunie z lekkim westchnieniem.
Śmieje się z wiatrem, wiruje wśród mgieł,
Puszysta wilczyca – wolności cel
od Neilona
Aurora
- Luthian
- Adept
Klan Natury - Posty: 7
- Rodzice: Dirae x Mekonops
- Płeć: Samiec
- Ciąża: Nie dotyczy
- Siła: 2
- Zręczność: 4
- Czujność: 4
- Wiedza: 0
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 35
Zapisy do Klanu Natury
Zgłoszenie:
1. Imię: Luthian
2. Wiek: Młodzik
3. Wygląd: Czarna puchata kulka
4. Charakter: Jak to szczeniak...
5. Historia: Urodzony w KN, a co dalej zobaczymy
1. Imię: Luthian
2. Wiek: Młodzik
3. Wygląd: Czarna puchata kulka
4. Charakter: Jak to szczeniak...
5. Historia: Urodzony w KN, a co dalej zobaczymy
Luthian
- Sarial
- Wilczar
Harmonia - Posty: 8
- Rodzice: Hanzai et Lintu
- Płeć: Samica
- Ciąża: Nie
- Siła: 40 (10+30)
- Zręczność: 49 (19+30)
- Czujność: 40 (10+30)
- Wiedza: 20
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 439
- Profesje: Myśliwy [2]
- Tytuł: Uśmiech Determinacji
Zapisy do Klanu Natury
Zgłoszenie:
1. Imię: Sarial
2. Wiek: dorosła
3. Wygląd: głównie szara, z paroma białymi znaczeniami, para skrzydeł o wzorze typowym dla pustułek, parę opalizujących łusek w sierści, zielone oczy
4. Charakter: łagodny
5. Historia: długa, ale niezbyt zawiła, do tej pory zawsze wszystko działo się naokoło niej, od paru lat role się odwróciły — założyła upragnioną rodzinę i ma dwójkę szczeniąt
1. Imię: Sarial
2. Wiek: dorosła
3. Wygląd: głównie szara, z paroma białymi znaczeniami, para skrzydeł o wzorze typowym dla pustułek, parę opalizujących łusek w sierści, zielone oczy
4. Charakter: łagodny
5. Historia: długa, ale niezbyt zawiła, do tej pory zawsze wszystko działo się naokoło niej, od paru lat role się odwróciły — założyła upragnioną rodzinę i ma dwójkę szczeniąt
![]() |
theme — https://soundcloud.com/hyun2k14/japan-s ... -lofi-beat galeria — https://imgur.com/a/sarial-wQ4GR karta postaci — tba |
Sarial
- Fáyra
- Druh
- Posty: 176
- Płeć: Samica
- Ciąża: Nie
- Siła: 10
- Zręczność: 20
- Czujność: 10
- Wiedza: 10
- Życie: 100
- Punkty Doświadczenia: 00
Zapisy do Klanu Natury
1. Imię: Fáyra
2. Wiek: Podrostek.
3. Wygląd: KP.
4. Charakter: KP.
5. Historia: KP.
2. Wiek: Podrostek.
3. Wygląd: KP.
4. Charakter: KP.
5. Historia: KP.
- F Á Y R A z nutą delikatności, a jednocześnie dzikości.
Jest obrońcą uciemiężonych i cierpiących.
Klan: Druidzi tańczą wśród zielonych traw,
zwierzary skaczą i bawią się, wraz z wiewiórkami,
na zawsze za pan brat z naturą, służymy pomocą! [klan lasu]
Kocham: Śpiew drozdów o poranku, cichy szelest liści,
głośny stukot własnego serca.. Zauroczona Twym spojrzeniem.
Partner: Kiedyś spotkamy się i będziemy wiedzieć, że..
Jesteśmy dla siebie stworzeni! [present: none;]
Rodzina: Domem swym mogę nazwać leśne zwierzęta,
hasające wśród drzew. [cały klan lasu mą rodziną]
Tajemnice bywają pociągające, ale czasem nie warto
rozwiązywać supłów zawiązanych przez życie.
Potomstwo: Serce rodziców bije w rytm życia dzieci, ale nie zawsze.
Złączeni krwią. [puste karty przyszłych wspomnień]
Kariera: Kariera to piękna rzecz, ale nie możesz się do niej
przytulić w zimną noc. Jej drabina do kariery, ma cztery litery.
[ Druh; ]
Posiada: Można posiadać wszystko, gorzej jak się zatraci siebie.
■ brak
Fáyra
- Midori
- Druh
- Posty: 17
- Rodzice: Unnyah & Egyptus
- Płeć: Samiec
- Ciąża: Nie dotyczy
- Siła: 20
- Zręczność: 15
- Czujność: 10
- Wiedza: 5
- Życie: 100
- Energia: 100
Zapisy do Klanu Natury
Zgłoszenie:
1. Imię: Midori
2. Wiek: Dorosły xD
3. Wygląd: Samiec o dużej posturze, brązowy z zielonymi oczami.
4. Charakter: DObry, miły, ciepły, chcący wszystkim pomagać
5. Historia:Urodził się w KL :p
1. Imię: Midori
2. Wiek: Dorosły xD
3. Wygląd: Samiec o dużej posturze, brązowy z zielonymi oczami.
4. Charakter: DObry, miły, ciepły, chcący wszystkim pomagać
5. Historia:Urodził się w KL :p
𝕸𝖎𝖉𝖔𝖗𝖎
Unnyah & Egyptus — Rodzice.
April — Siostra.
Honou, Lethorvet, Nelchael, Sevrerus,
Almanáh, Orsus — Wujkowie.
⋆。゚☁︎。⋆。 ゚☾ ゚。⋆
Sayah, Saerah, Blue Arya, Hekate,
Lana Amhim, Kalvítari — Ciocie.
⋆。゚☁︎。⋆。 ゚☾ ゚。⋆
Narcissa, Swift — Babinki.
Miverius, Alkivo — Dziadziusie.
Summer Wine, Lisa — Prababki.
Taitan, Khaz — Pradziadziusie.
Kiana, Fleur, Scuti — Praprababki. Soner, Silver, Rhorvald — Prapradziady.
Niagara — Prapraprababka. Syriusz — Praprapradziad.
Unnyah & Egyptus — Rodzice.
April — Siostra.
Honou, Lethorvet, Nelchael, Sevrerus,
Almanáh, Orsus — Wujkowie.
⋆。゚☁︎。⋆。 ゚☾ ゚。⋆
Sayah, Saerah, Blue Arya, Hekate,
Lana Amhim, Kalvítari — Ciocie.
⋆。゚☁︎。⋆。 ゚☾ ゚。⋆
Narcissa, Swift — Babinki.
Miverius, Alkivo — Dziadziusie.
Summer Wine, Lisa — Prababki.
Taitan, Khaz — Pradziadziusie.
Kiana, Fleur, Scuti — Praprababki. Soner, Silver, Rhorvald — Prapradziady.
Niagara — Prapraprababka. Syriusz — Praprapradziad.
Midori
- Morrigan
- Adept
Klan Natury - Posty: 53
- Płeć: Samica
Zapisy do Klanu Natury
Zgłoszenie:
1. Imię: Morrigan
2. Wiek: Szczeniak
3. Wygląd: Niedługo się wykluje to i świat się dowie.
4. Charakter: Nie wiadomo!
5. Historia: Urodziła się i od razu zgubiła, jak żyć?
1. Imię: Morrigan
2. Wiek: Szczeniak
3. Wygląd: Niedługo się wykluje to i świat się dowie.
4. Charakter: Nie wiadomo!
5. Historia: Urodziła się i od razu zgubiła, jak żyć?
.Morrigan
.•────✧✦✧─────•
.witch of the wilds
▼△▼
______Spooky scary skeletons
______end shivers down your spine
______Shrieking skulls will shock your soul
_______Seal your doom tonight
__P A R T N E R 》Cause spooky scary skeletons
____shout startling shrilly screams,
____They'll sneak from their sarcophagus,
____and just won't leave you be 》... ♥
__P R Z E D M I O T Y 》nic.
______Sticks and stones will break your bones
______They seldom let you snooze
______Spooky scary skeletons
______Will wake you with a "boo!" ___
.....•────✧✦✧─────•.
.
.
Spooky scary skeletons
Are silly all the same. They'll smile
and scrabble slowly by and
drive you so insane
galeria △▼△ karta- [+] MOCE
- hehe
Morrigan
- Colia
- Szczeniak
Klan Natury - Posty: 11
- Płeć: Samica
- Ciąża: Nie
- Życie: 100
Zapisy do Klanu Natury
1. Imię: Colia
2. Wiek: Szczeniak
3. Wygląd: Mała, biała wilczyca o błękitnych oczach. Jej puchate futro jest białe niczym śnieg, ale upstrzone ciemnymi kropkami przypominającymi te u dalmatyńczyka.
4. Charakter: Ciekawska i odważna, chociaż na razie obawia sie przebywać bez bliskich. Mimo to uporczywie starała sie ich szukać zamias popiskiwać w kącie. To już o czymś świadczy prawda?
5. Historia: Urodziła się już kawał czasu temu. Dla niej to był kawał. Nauczyła się wstępnie chodzić i poruszać, jakieś tam podstawy by wędrować z mamą. Do momentu kiedy zapatrzyła się na coś i mamcia zniknęła. Teraz była sama..i potrzebowała pomocy.
2. Wiek: Szczeniak
3. Wygląd: Mała, biała wilczyca o błękitnych oczach. Jej puchate futro jest białe niczym śnieg, ale upstrzone ciemnymi kropkami przypominającymi te u dalmatyńczyka.
4. Charakter: Ciekawska i odważna, chociaż na razie obawia sie przebywać bez bliskich. Mimo to uporczywie starała sie ich szukać zamias popiskiwać w kącie. To już o czymś świadczy prawda?
5. Historia: Urodziła się już kawał czasu temu. Dla niej to był kawał. Nauczyła się wstępnie chodzić i poruszać, jakieś tam podstawy by wędrować z mamą. Do momentu kiedy zapatrzyła się na coś i mamcia zniknęła. Teraz była sama..i potrzebowała pomocy.
Colia
- Lucia
- Adept
Klan Natury - Posty: 5
- Rodzice: Dirae x Mekonops
- Płeć: Samica
- Ciąża: Nie
- Punkty Doświadczenia: 13
Zapisy do Klanu Natury
Zgłoszenie:
1. Imię: Lucia
2. Wiek: Adept
3. Wygląd: KP
4. Charakter: KP
5. Historia: KP
1. Imię: Lucia
2. Wiek: Adept
3. Wygląd: KP
4. Charakter: KP
5. Historia: KP
and I'll be waiting for the light
that guides us through the worst of nights
.


.
. 
.

.
and I'll be waiting for the sign
you're coming back and you have found
y o u r . p a t h
that guides us through the worst of nights
.


‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾ ![]() ![]() śmierdziel ![]() ![]() piskliwy ![]() ![]() in crime ![]() ![]() wszyscy so okropni ![]() ![]() |



.
‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾ Runa spotkania x1, lotka ze skrzydła Sulfura i kosmyk futra Beliar ![]() ![]() | ‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾ — piszczem bardzo głośno — — mistrz posilania się — ![]() ![]() |

.
and I'll be waiting for the sign
you're coming back and you have found
y o u r . p a t h
Lucia
- Jenova
- Szczeniak
Klan Natury - Posty: 9
- Rodzice: Nutella Janice Harper i Morgoth
- Płeć: Samica
- Ciąża: Nie
- Siła: 4
- Zręczność: 3
- Czujność: 2
- Wiedza: 1
- Życie: 100
- Energia: 100
- Punkty Doświadczenia: 2
Zapisy do Klanu Natury
Zgłoszenie:
1. Imię: Jenova (nie zna go)
2. Wiek: Szczeniak
3. Wygląd: Ładna, trójkolorowe futro w trzech różnych odcieniach brązu, oczy bursztynowe, pod światło mieniące się świeżą zielenią. Jest zadbana i dobrze wykarmiona.
4. Charakter: Wilczyca będzie miała pewny charakter. Nigdy, albo raczej rzadko, będzie brała odpowiedzialność za swoje czyny. Bez problemu będzie umiała odciąć się od własnych emocji i nie być przez nie zwodzona, jeżeli będzie tego wymagała sytuacja. Nie lubi robić w kółko tego samego, gdyż szybko się nudzi. Uwielbia zmiany i żywi się nimi. Jej słabością jest niezdolność do przebywania sam na sam ze swoimi myślami. Z tego powodu zawsze wyszukuje sobie jakieś zajęcie. Czasami nie ma nawet znaczenia, co robi, liczy się sama czynność.
5. Historia: Obudziła się w klombie kwitnących białych róż. Znalazł ją Varjo. Przygarnęła ją Dirae i wykarmiła ze swoimi innymi szczeniętami.
1. Imię: Jenova (nie zna go)
2. Wiek: Szczeniak
3. Wygląd: Ładna, trójkolorowe futro w trzech różnych odcieniach brązu, oczy bursztynowe, pod światło mieniące się świeżą zielenią. Jest zadbana i dobrze wykarmiona.
4. Charakter: Wilczyca będzie miała pewny charakter. Nigdy, albo raczej rzadko, będzie brała odpowiedzialność za swoje czyny. Bez problemu będzie umiała odciąć się od własnych emocji i nie być przez nie zwodzona, jeżeli będzie tego wymagała sytuacja. Nie lubi robić w kółko tego samego, gdyż szybko się nudzi. Uwielbia zmiany i żywi się nimi. Jej słabością jest niezdolność do przebywania sam na sam ze swoimi myślami. Z tego powodu zawsze wyszukuje sobie jakieś zajęcie. Czasami nie ma nawet znaczenia, co robi, liczy się sama czynność.
5. Historia: Obudziła się w klombie kwitnących białych róż. Znalazł ją Varjo. Przygarnęła ją Dirae i wykarmiła ze swoimi innymi szczeniętami.
Jenova
Przejdź do
- ↳ Administracja
- ↳ Propozycje
- ↳ Konkursy
- ↳ Remont forum - obrazki
- ↳ Łaskawe Niwy
- ↳ Polana Rozjemców
- ↳ Knieje Urodzaju
- ↳ Zębate Wybrzeże
- ↳ Wysokie Grzebienie
- ↳ Wyjąca Północ
- ↳ Upalne Tropiki
- ↳ Suche Bezdroża
- ↳ Jarmark
- ↳ Biblioteka
- ↳ Chata Wyroczni
- ↳ Obozowisko
- ↳ Tam, gdzie wilk nie sięga
- ↳ Gracze
- ↳ Adopcje
- ↳ Statystyki
- ↳ Karty Postaci
- ↳ Mechanika
- ↳ Polowania
- ↳ Zadania
- ↳ Zdarzenia
- ↳ Zapisy
- ↳ Kosz
- ↳ KN
- ↳ Matka Wszystkich Drzew
- ↳ Informacje o KN
- ↳ Matecznik
- ↳ Domena Drzew
- ↳ Święte Sanktuarium
- ↳ Wapienna Stela
- ↳ Kotlina Elen
- ↳ Uroczy Park
- ↳ Bezpieczny Ogród
- ↳ Grządki
- ↳ Cmentarz KN
- ↳ Wzgórza Wiatru
- ↳ Góry Wolności
- ↳ Księgozbiór
- ↳ Dolina Cerret
- ↳ Wybrzeże
- ↳ Cudowne Plateau
- ↳ Szemrzące Szuwary
- ↳ Miasto w Skale
- ↳ Dzika Świątynia
- ↳ Historia KN
- ↳ KO
- ↳ Ognista Grota
- ↳ Zapiski
- ↳ Aleja Gwiazd
- ↳ Góra Wiecznego Żaru
- ↳ Czeluści Spaczonych
- ↳ Stara Rezydencja
- ↳ Płomienne Bezdroża
- ↳ Lecznica
- ↳ Polana Sprawiedliwych
- ↳ Miasto Popiołów
- ↳ Więzienie
- ↳ Arena
- ↳ Cmentarz KO
- ↳ Historia KO
- ↳ KK
- ↳ Księżycowe Sanktuarium
- ↳ Kronikarium
- ↳ Bezduszny Tyran
- ↳ Grota Wybranych
- ↳ Knajpa pod Tyranem
- ↳ Lunarna Strażnica
- ↳ Sztolnia Złotego Srebra
- ↳ Astralne Wrota
- ↳ Świetlikowe Łany
- ↳ Kraina Nyrith
- ↳ Srebrne Góry
- ↳ Uniwersytet
- ↳ Dolina Silme
- ↳ Diamentowe Piwnice
- ↳ Cmentarz KK
- ↳ Historia KK
- ↳ KC
- ↳ Zapomniane Groby
- ↳ Informacje o Chaotach
- ↳ Dom Dusz
- ↳ Szczyt Chaosu
- ↳ Zaklęty Bastion
- ↳ Twierdza Ułudy
- ↳ Stary Szyb
- ↳ Zakątek nad Jeziorem
- ↳ Wrota Wymiaru
- ↳ Podziemia
- ↳ Stepowia Pylne
- ↳ Lochy
- ↳ Zakurzone Zamczysko
- ↳ Klasztor
- ↳ Koloseum
- ↳ Chram Chaosu
- ↳ Cmentarz KC
- ↳ Historia KC
- ↳ KP
- ↳ Stare Miasto
- ↳ Archiwa
- ↳ Sala Obrad
- ↳ Atramentowe Brzegi
- ↳ Zatoka
- ↳ Forteca Burz
- ↳ Cytadela Krwi
- ↳ Otchłań Potępionych
- ↳ Zamek
- ↳ Wschodnie Skrzydło
- ↳ Sala Szeptów
- ↳ Południowe Skrzydło
- ↳ Nekropolia
- ↳ Dzielnica Portowa
- ↳ Doki
- ↳ Dolina Noctharis
- ↳ Kasyno
- ↳ Cmentarz KP
- ↳ Historia KP
- ↳ Łaskawe Niwy
- ↳ Polana Rozjemców
- ↳ Knieje Urodzaju
- ↳ Zębate Wybrzeże
- ↳ Wysokie Grzebienie
- ↳ Wyjąca Północ
- ↳ Upalne Tropiki
- ↳ Suche Bezdroża
- ↳ Jarmark
- ↳ Biblioteka
- ↳ Chata Wyroczni
- ↳ Obozowisko
- ↳ Tam, gdzie wilk nie sięga
- ↳ Luźne Rozmowy
- ↳ Kącik Artystów
- ↳ Wolvowicze
- ↳ Pogotowie Profilowe