Sahara
: 16 sty 2025, 0:00
Podgląd terenów
DO ZMIANY!!!! Pustynia, tak piękna jak i niebezpieczna. Wszędzie gdzie okiem sięgnąć tylko piach, piasek, piaseczek, rzeźbiony ręką hulającego tu wiatru. Przemieszczające się wydmy o pofalowanych grzbietach, zmieniają co jakiś czas oblicze pustyni. Nie ma tu ani roślinności ani zwierząt. Kaktusy czy węże wolały wyprowadzić się bardziej na obrzeże, gdzie jeszcze jest szansa znaleźć odrobinę wody. Jeśli zapuściłeś się aż tutaj, to chyba jedynie po to by stać się posiłkiem sępów, a nawet one nie zaglądają tu zbyt często. Za dnia nieznośne gorąco i brak miejsca by się skryć, spowoduje że oszalejesz, a w nocy gdy temperatura gwałtownie spadnie możesz zamarznąć. Jeśli chcesz, możesz wierzyć w opowieści mówiące o skarbach tu ukrytych ale co Ci z nich przyjdzie, gdy nie wrócisz żywy? Nie myśl, że orientacja w takim terenie jest łatwa. Nie ma tu żadnych punktów odniesień, a Twoje ślady szybko przykryje piach.
(c) Blizna
— Zbieractwo: jad skorpiona, jad kobry —
(c) Blizna
— Zbieractwo: jad skorpiona, jad kobry —
Jad skorpiona
Jad kobry
Jad kobry
Każdy próbujący zdobyć jak skorpiona dodatkowo do wymagań zbieractwa wykonuje rzut kością 1k6, aby sprawdzić skutki interakcji ze skorpionem. Jeśli wynik wynosi:
1, to atak nie nastąpił (16,7% szans)
Skorpion nie atakuje, a postać zdobywa surowiec bez użądlenia.
2-5, to powierzchowne użądlenie (66,7% szans)
Postać traci -5 PŻ na wskutek płytkiego użądlenia.
6, to krytyczne użądlenie (16,7% szans)
Postać trai -8PŻ na wskutek głębokiego użądlenia i wstrzyknięcia jadu przez skorpiona.
Uwaga: Faun, Leszy, Zwierzar, Manifest (Potomek Puszczy) i Alfa KN poprzedza rzut kością 1k6, rzutem 1k2 na to, czy zdoła porozumieć się ze zwierzęciem i dojść do porozumienia w sprawie surowca [1k2, gdzie 1 to "tak", a 2 to "nie"; jeśli wypadnie "nie" to należy rzucić 1k6].
1, to atak nie nastąpił (16,7% szans)
Skorpion nie atakuje, a postać zdobywa surowiec bez użądlenia.
2-5, to powierzchowne użądlenie (66,7% szans)
Postać traci -5 PŻ na wskutek płytkiego użądlenia.
6, to krytyczne użądlenie (16,7% szans)
Postać trai -8PŻ na wskutek głębokiego użądlenia i wstrzyknięcia jadu przez skorpiona.
Uwaga: Faun, Leszy, Zwierzar, Manifest (Potomek Puszczy) i Alfa KN poprzedza rzut kością 1k6, rzutem 1k2 na to, czy zdoła porozumieć się ze zwierzęciem i dojść do porozumienia w sprawie surowca [1k2, gdzie 1 to "tak", a 2 to "nie"; jeśli wypadnie "nie" to należy rzucić 1k6].
Każdy próbujący zdobyć jad kobry dodatkowo do wymagań zbieractwa wykonuje rzut kością 1k6, aby sprawdzić skutki interakcji z kobrą. Jeśli wynik wynosi:
1-4, to brak ataku kobry (66,7% szans)
Postać zdobywa surowiec bez ukąszenia.
5, to drobne ukąszenie (16,7% szans)
Postać traci -5 PŻ i niewielki bąbel w miejscu ukąszenia.
6, to atak kobry (16,7% szans)
Postać zostaje mocno ugryziona przez co traci -8 PŻ, a w miejscu ugryzienia jest tkliwe i bardzo bolesne.[/columns]
Uwaga: Faun, Leszy, Zwierzar, Manifest (Potomek Puszczy) i Alfa KN poprzedza rzut kością 1k6, rzutem 1k2 na to, czy zdoła porozumieć się ze zwierzęciem i dojść do porozumienia w sprawie surowca [1k2, gdzie 1 to "tak", a 2 to "nie"; jeśli wypadnie "nie" to należy rzucić 1k6].
1-4, to brak ataku kobry (66,7% szans)
Postać zdobywa surowiec bez ukąszenia.
5, to drobne ukąszenie (16,7% szans)
Postać traci -5 PŻ i niewielki bąbel w miejscu ukąszenia.
6, to atak kobry (16,7% szans)
Postać zostaje mocno ugryziona przez co traci -8 PŻ, a w miejscu ugryzienia jest tkliwe i bardzo bolesne.[/columns]
Uwaga: Faun, Leszy, Zwierzar, Manifest (Potomek Puszczy) i Alfa KN poprzedza rzut kością 1k6, rzutem 1k2 na to, czy zdoła porozumieć się ze zwierzęciem i dojść do porozumienia w sprawie surowca [1k2, gdzie 1 to "tak", a 2 to "nie"; jeśli wypadnie "nie" to należy rzucić 1k6].