Strona 1 z 1

Desert Devil

: 15 sty 2025, 23:58
autor: Mistrz Gry
Podgląd terenów
Powłócząc łapami po wręcz wrzącym piasku nie sposób jest nie zauważyć potężnego spadku gruntu, z którego strony docierają charakterystyczne dźwięki wód obijających się o głazy. Po obu stronach owego kanionu wyżłobione są drogi prowadzące pomiędzy dosyć śliskimi półkami skalnym służącymi odważniejszym wilkom do odpoczynku; wysuszonymi trawami i strumieniami, które spływają ku rzece powiększając jej koryto niewidocznymi dla wilczego oka ruchami. Przy rzadkich w tych okolicach deszczach nurt gwałtownie wzbiera na sile i rozlewa się szeroko po całym kanionie. Dlatego tę zdradliwą rzekę nazwano Pustynnym Diabłem.

Zbieractwo: jad skorpiona, jad kobry
Jad skorpiona
Jad kobry
Każdy próbujący zdobyć jak skorpiona dodatkowo do wymagań zbieractwa wykonuje rzut kością 1k6, aby sprawdzić skutki interakcji ze skorpionem. Jeśli wynik wynosi:
1, to atak nie nastąpił (16,7% szans)


Skorpion nie atakuje, a postać zdobywa surowiec bez użądlenia.
2-5, to powierzchowne użądlenie (66,7% szans)

Postać traci -5 PŻ na wskutek płytkiego użądlenia.
6, to krytyczne użądlenie (16,7% szans)

Postać trai -8PŻ na wskutek głębokiego użądlenia i wstrzyknięcia jadu przez skorpiona.

Uwaga: Faun, Leszy, Zwierzar, Manifest (Potomek Puszczy) i Alfa KN poprzedza rzut kością 1k6, rzutem 1k2 na to, czy zdoła porozumieć się ze zwierzęciem i dojść do porozumienia w sprawie surowca [1k2, gdzie 1 to "tak", a 2 to "nie"; jeśli wypadnie "nie" to należy rzucić 1k6].
Każdy próbujący zdobyć jad kobry dodatkowo do wymagań zbieractwa wykonuje rzut kością 1k6, aby sprawdzić skutki interakcji z kobrą. Jeśli wynik wynosi:
1-4, to brak ataku kobry (66,7% szans)

Postać zdobywa surowiec bez ukąszenia.
5, to drobne ukąszenie (16,7% szans)

Postać traci -5 PŻ i niewielki bąbel w miejscu ukąszenia.
6, to atak kobry (16,7% szans)

Postać zostaje mocno ugryziona przez co traci -8 PŻ, a w miejscu ugryzienia jest tkliwe i bardzo bolesne.[/columns]

Uwaga: Faun, Leszy, Zwierzar, Manifest (Potomek Puszczy) i Alfa KN poprzedza rzut kością 1k6, rzutem 1k2 na to, czy zdoła porozumieć się ze zwierzęciem i dojść do porozumienia w sprawie surowca [1k2, gdzie 1 to "tak", a 2 to "nie"; jeśli wypadnie "nie" to należy rzucić 1k6].